wtorek, 16 listopada 2010

Chciało mu się podnieść ser


Do Dziennika Dobrych Wiadomości napisała Klaudia z Pruszkowa:

"Drogi Dzienniku, chciałam się podzielić z Tobą dobrą wiadomością. Zaznałam dziś bezinteresownej serdeczności. Przechodziłam przez jezdnię, wstyd przyznać - na pomarańczowym świetle i bardzo się śpieszyłam po córkę, do przedszkola. Z tego pośpiechu przewróciłam się a wraz ze mną poleciała siatka z zakupami. Wypadły jogurty, bułka, ser żółty i inne rzeczy. Nie zdążyłam się obejrzeć a już były przy mnie dwie osoby. Jacyś młodzi ludzie. Ona pomogła mi wstać i wręczyła mi chusteczkę, żebym przetarła ręce. On w tym czasie zbierał moje zakupy do siatki. Już zapomniałam, że można być tak serdecznym dla innych".

Dziennik Dobrych Wiadomości pozdrawia wszystkich przechodniów!

1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń