piątek, 5 listopada 2010

Jutro będziemy wiercić, sąsiedzie

Na klatce schodowej pojawiło się ogłoszenie o niesamowitej treści –  pisze do DDW pani Joanna z Warszawy.

Właściciele jednego z mieszkań na warszawskiej Sadybie poinformowali sąsiadów o zbliżającym się remoncie i przeprosili za niedogodności:
„Pragniemy poinformować, że za tydzień w mieszkaniu na trzecim piętrze rozpocznie się remont, który może potrwać ok. 3 tygodni. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy”.
– Remont trwał niewiele ponad tydzień – relacjonuje lokator. – I choć burczało mi nad głową, to nie czułem złości, bo ktoś zechciał mnie poinformować i jeszcze przeprosił za niedogodności.

A czy Wy byliście ostrzeżeni o remoncie w Waszej okolicy? A może ktoś zaproponował Wam pomoc, kiedy zmagaliście się z odnawianiem mieszkania? Czekamy na Wasze dobre wiadomości.


Rys. Mariusz Wolański

1 komentarz:

  1. U mnie w bloku na Chomiczówce zdarza się, że sąsiedzi informują się nie tylko o remontach, lecz także imprezach. Polecam. Mam wrażenia, że ogłoszenia o "nieco głośniejszej muzyce" nie raz mnie uratowały przed wizytą policji ;)

    OdpowiedzUsuń